Studentenpastoraat
Ga je studeren in Groningen?
Als je gaat studeren dat begin je een hele nieuwe fase in je leven. De veranderingen zijn best groot, zeker als je ook op kamers gaat. Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open! Deze tijd heeft hele mooie en spannende kanten. Het is ook een tijd waarin je aan het nadenken wordt gezet over fundamentele dingen. Het studentenpastoraat wil je hierbij helpen en een plek bieden waarin je bezig kunt zijn met allerlei vragen.
Het studentenpastoraat Groningen is georganiseerd door de Nederlandse Gereformeerde Kerken in de regio Groningen. Ook andere kerken in het Noorden en Oosten van het land ondersteunen het studentenpastoraat. We vinden het belangrijk dat studenten in de kerken een plek vinden.
(Aankomende) studenten kunnen zich ook weer opgeven voor catechisaties. De eerste catechisaties wordt gegeven op woensdag 29 oktober om 20.30u in de Columnakerk, Paulus Potterstraat 2. Opgeven kan bij Theo via pastor@studentenpastoraatgroningen.nl. Je kan ook een afspraak maken voor kennismaking of je vragen stellen (over catechisaties) via https://studentenpastoraatgroningen.nl